Tintin és Fülöp hogy is mondhatnám, tehát hogy khm... nincsenek jóban. A leggyakoribb beszélgetések továbbra is így hangzanak köztük:

- Helló Fülöp, megnézhe...

- Nem, hagyjál békén!

Fülöp azért bulldogságához képest meglehetősen pörgős kutya, de Tintin mindenlében kanálsága sok neki. Hermione pont jó volt, ő csaj is volt, meg épp csak annyira pörgött, hogy Fülöpöt is felpörgette kicsit. Tintin más. Ő mindenhol van, mindenre figyel, mindig gyors, és mindig csóválja a hatalmas lompos farkát. Megfigyeltem, hogy Fülöpöt ez az egész farok dolog méla undorral tölti el. Neki nincs farka, Herminek sem volt farka, és szerintem nem is érti mire jó ez az egész azon kívül, hogy őt folyton hunyorgásra készteti. Mindenesetre szegény egyfolytában pofákat vág, meg hunyorog, miközben Tintin körülötte csóvál.

Tegnap este majdnem megtörtént a verekedés is, kicsit megijedtem. Változtattam kicsit a kajaszabályon (erről később) és emiatt Tintin a szokásosnál jobban várta a vacsit. A rendszer mindig az, hogy Fülöp eszik előbb aztán mehet Tintin. Fülöp evett, szóltam Tintinnek, hogy mehet ő is csak azt nem vettem észre, hogy a cica még ott nyammog a tényérjánál. Azt már megtanulta, hogy a cicc érinthetetlen,  ezért egyenesen rárongyolt Fülöp kajájára, de úgy, hogy Fülöp feje beszorult a Tintin fején lévő tölcsér alá. Na ott egy pillanatra azt hittem, hogy a vége az lesz, hogy vér fog folyni, de hálistennek Fülöp van annyira jól nevelt, hogy nem reagált, mielőtt én reagáltam volna. Mindenesetre egy pillanatra megállt bennem az ütő is, hogy majd ekkora helyen verekedő kutyákat kell szétszednem...

Ami meglepő, hogy Fülöpnek hiányzom. Az nem zavarta, hogy többet foglalkozom Hermivel, mint vele, mert őt szerette. Viszont Tintint elég gyakran kell letiltanom dolgokról, ezért a szokásosnál gyakrabb teszek úgy, mintha mérges lennék, szegény Fülöp meg magára veszi, aztán laposkúszásban puncsol oda engesztelésért. Most simiből is kevesebb jut neki, mert ahogy kedvesedni kezdek vele, Tintin jön, és Fülöp elzavarja. Nem akarom ezzel szítani köztük a feszültséget.

Illetve mostmár annyit módosítottam, hogy amikor nyugi van és fekvés, akkor kicsit odamegyek dögönyözni Fülöpöt, és ha Tintin csatlakoznak elküldöm én. Mióta ez a nagy kánikual van, vagy egy esti édeskettes programunk Fülöppel :) Az esti rohangálás után ő nem tud olyan gyorsan lehűlni, ezért vacsi után elolvasztgatog egy-egy jégkockát a mancsain, meg a fülein, hogy tudjon aludni lihegés helyett.

És van egy szuper hozadéka annak, hogy Fülöpnek törődés hiánya van: egyre gyakrabban hozza nekem oda a labdáját magától. Ez egy évvel ezelőtt elképzelhetetlen lett volna, már egy ideje dolgozunk rajta, de teljesen vissza nem szokta hozni, pláne nem szívesen. Most gondolom azért csinálja, mert tudja, hogy ennek mindig megörülök, megdícsérem, és újra eldobom neki, ami újabban motiválja, és ez szuper :)

Játszani egymással eddig egyszer próbáltak, pont most, hogy Tintin fején tölcsér van, úgyhogy le is kellett tiltanom. Egyetlen barátsgos elem az alvás, aminél nincs vita, vagy azé a kutyaágy, aki először feküdt bele, vagy barátságosan összebújnak.

Talán épp ettől, de mostmár kezdenek kicsit falkaként viselkedni, a tegnap esti sétánál Lexi és Fülöp  a szokásos hörögve morogva üldözzük egymást játékánál például Tintin egyértelműen beállt közéjük, és bevédte Fülöpöt.

Néhány alvós fotó kettőjükről:

Egy okosan fekve helyben maradós:

Egy okosan ülős:

És egy okosan kajára várós:

A bejegyzés trackback címe:

https://ideiglenesotthon.blog.hu/api/trackback/id/tr843181555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása